miércoles, 22 de junio de 2011

Presentación

Chámome Brais e estudo 4º de Comunicación Audiovisual na Universidade da Coruña. Sempre me sentín atraído polo mundo documental e por iso decidín que o meu proxecto fin de carreira tratase sobre iso. Con este proxecto teño a oportunidade non só de facer algo que me gusta, senón tamén de dar a coñecer a todo o mundo que siga este blogue como é a vida dos mariñeiros cando non están nas súas casas.

Para iso, vou acompañar á tripulación do ”Eixil”, un barco adicado á captura de pescada con base en Celeiro, durante a súa vindeira marea.
Dende hoxe ata o luns 27, día da partida, contarei neste blogue como me vou preparando para o gran día, e a partir de aí, irei actualizando tan a miúdo como poida, como é a miña experiencia no mar. Espero que o desfrutedes.

1 comentario: